Achtergrond/
aanleiding:
Ik maak een portfolio omdat ik hiervoor wordt beoordeeld.
In mijn portofolio zet ik al mijn competenties, hierdoor kan de leraar zien wat
ik heb geleerd en het bewijs er van. Ik maak het niet alleen omdat ik het voor
punt moet doen, maar ook omdat ik van de leraren en leerlingen advies kan
krijgen wanneer ze het lezen. Hierdoor kan ik de volgende keer of meteen mijn opdracht
verbeteren.
Ten derde weet ik door de portfolio, wat ik heb gedaan
en hoe ik het heb gedaan. Dit kan ik gebruiken bij een ander project, ik kan
altijd terug kijken hoe ik het had gedaan.
Kernvragen:
·
Waar kunnen de vervoersmiddelen geproduceerd
worden?
·
Hoe en waar wordt er gerecycled?
·
Wat zijn handige accessoires die het gebruik van
het vervoermiddel vergemakkelijken voor de persoon?
·
Wat is het DNA van Vlissingen?
Aanpak:
Om mijn kernvragen te beantwoorden ga ik of met me groep pop
internet zo veel mogelijk informatie over zoeken, wanneer ik voldoende
informatie van internet heb gevonden ga ik kijken of ik hier mijn kernvragen
mee kan beantwoorden. Zo niet dan ga ik nog meer informatie opzoeken doormiddel
van mensen vragen te stellen, ondernemers vragen te stellen, en naar advies
bureaus te gaan. Uit al deze informatie moeten we uit eindelijk zoveel mogelijk
kernvragen die we hebben opgesteld kunnen beantwoorden.
Leeswijzer:
De lezer zal op een chronologische manier door mijn portfolio
gaan. Dit wil zeggen dat waar ik mee begonnen ben zal die her eerst zien en hoe
verder die mijn portofolio leest hoe dichter hij komt bij het eind product. Dit
doe ik zodat de lezer dan makkelijk kan zien en begrijpen hoe ik aan het eind
product ben gekomen. En niet dat hij
eerst het eind product ziet, en daarna pas gaat zien hoe ik het heb bedacht.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten